Alliances, Area Majority / Influence, Area Movement, Auction/Bidding, Auction: Sealed Bid, Card Play Conflict Resolution, Hand Management, Negotiation, Order Counters, Player Elimination, Prisoner's Dilemma, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
Regele Robert Baratheon este mort iar teritoriile Westeros se pregătesc de luptă.
În a doua ediție a jocului Urzeală Tronurilor, 3-6 jucători preiau rolurile marilor case ale celor 7 regate din Westeros, în încercarea de a prelua controlul Tronului de Fier prin diplomație și război.
Bazat pe best sellerul A song of Ice and Fire de George R.R. Martin, Urzeala Tronurilor este un joc de societate epic în care este nevoie de mai mult decât forță militară pentru a câștiga. Vei prelua puterea cu forță, vei folosi cuvinte mieroase pentru a te strecura mai aproape de tron sau vei atrage poporul de partea ta? Prin planificare strategică, diplomație și jucarea cărților îţi vei împrăștia influența în Westeros.
La începutul jocului, fiecare jucător primește o armată formată din soldați, cavaleri, echipamente de asediu și nave, precum și un set de jetoane cu ordine și alte componente necesare. Fiecare jucător primește și un set de cărți speciale pentru Casa de care aparține, fiind folosite ca lideri în bătăliile împotrivă altor case.
Fiecare rundă cuprinde 3 faze: Faza Westeros, Faza de Planificare și Faza de Acțiune.
Fază Westeros reprezintă evenimente speciale în activitățile de zi cu zi în Westeros. Există 3 seturi de cărți și fiecare denotă o acțiune globală diferită cu potențial de a afecta toţi jucătorii.
Faza de Planificare este poate cea mai importantă. Aici în secret dai ordine tuturor unităților punând un jeton cu fața în jos pentru fiecare zone unde există unități. Această parte a jocului pune în prim plan diplomația și deducția. Poți să ai încredere în alianțele făcute? Îți vei trăda aliatul și vei porni împotriva lui? Jucătorii pot face alianțe dar acestea nu sunt obligatorii. Rezultatul este tensionat, de multe ori rezultând cu o înjunghiere pe la spate.
Faza de acțiune reprezintă rezolvarea ordinelor și a bătăliilor. Când armatele intră în luptă se aleg în secret cărți pentru lideri, pentru a adauga putere armatei. Casele își pot consolida puterea în zonele controlate pentru a folosi acea putere în viitor, pentru influența la curte și pentru a face față hoardelor sălbatice.
Această a două ediție adaugă pe lângă îmbunătățirea grafică, elemente din extensiile: A Clash of Kings și A Storm of Swords inclusiv porturi, garnizoane, cărți pentru sălbatici și echipamente de asediu.
Premii şi Nominalizări:
2013 Ludoteca Ideale (Italy)
2011 Charles S. Roberts Best Science-Fiction or Fantasy Board Wargame Nominee
Premii si mentiuni
2011 Charles S. Roberts Best Science-Fiction or Fantasy Board Wargame Nominee
2013 Ludoteca Ideale Official Selection Winner
Alliances
Area Majority / Influence
Area Movement
Auction/Bidding
Auction: Sealed Bid
Card Play Conflict Resolution
Hand Management
Negotiation
Order Counters
Player Elimination
Prisoner's Dilemma
Simultaneous Action Selection
Variable Player Powers
Designer
Christian T. Petersen
Categorie
Bluffing
Fantasy
Negotiation
Novel-based
Political
Wargame