Ah, prinţesa a fost din nou capturată de vrăjitorul malefic! Ar trebui să nu se mai aventureze prin locuri în care poate fi uşor capturată. Asta nu e important acuma pentru că trebuie să mergem să o eliberăm din turnul fermecat.
În » Turnul Fermecat », un jucător va fi vrăjitorul şi la începutul jocului va ascunde cheia sub unul din cele 16 locuri de pe hartă. Ceilalţi jucători împreună vor lua rolul lui Robin, care încearcă să găsească cheia înainte că vrăjitorul să o regăsească. Indiferent de cine găseşte cheia, acel jucător va încerca cheia în unul din cele 6 lacăte ale turnului. Dacă alege lacătul corect, prinţesa va fi liberă şi acel jucător câştigă. Dacă nu, vrăjitorul ascunde cheia încă o dată şi toată lumea începe de la început.
Vrăjitorul începe jocul pe o tablă de joc suplimentară ce îl pune cu 8 spaţii înainte de a ajunge pe harta propriu zisă, permiţându-i lui Robin să aibe timp să caute în câteva locaţii.(Robin şi vrăjitorul sunt magnetizaţi aşa că atunci când personajul trece pe deasupra cheii, aceasta se va lipi de piesa respectivă.). Cum se mişcă piesele ? La fiecare tur, vrăjitorul aruncă un zar cu simboluri ce arată cine se mişcă primul. Robinii vor arunca şi ei un zar ce are valori şi pentru ei şi pentru vrăjitor. Aşadar ei se vor manevra unul pe celălalt pentru a ajunge la o locaţie pe care doar vrăjitorul o ştie. Îşi va găsi prinţesa libertatea din nou sau cel puţin pentru o scurtă perioadă de timp ?
IMPORTANT!!! CONTINE REGULAMENTUL IN LIMBA ROMANA
Reviews
No customer reviews for the moment.