Într-o casă întunecată și mohorâtă, fiecare sunet îți face pielea de găină. O ușă se deschide – e cineva acolo? Auzi șoapte, dar nimeni nu îți răspunde când strigi. Ochii și urechile tale te pot păcăli, însă pielea ta de găină îți spune ceea ce ști deja: sunt fantome – și nu doar una, ci o legiune întreagă.
În Geister, Geister, Schatzsuchmeister!, 4 căutători de comori îndrăzneți sunt într-o misiune de a căuta pietre prețioase ascunse, însă fantomele din această casă nu vor lăsa prada atât de ușor. Cum numărul lor crește, căutătorii de comori trebuie să lucreze împreună pentru a lua toate cele 8 pietre și a scăpa din casă înainte să devină bântuită cu totul, iar în caz contrar să dea piept cu o moarte înfricoșătoare.
Jucătorii dau cu zarul pentru a determina câte spații mută în acest tur și dacă o fantomă nouă este adăugată pe tabla de joc. Jucătorii pot muta până la numărul de spații indicat de zar. Dacă mutarea se încheie într-un spațiu cu comoară, ei o pot lua. Dacă își termină mutarea într-un spațiu cu o fantomă, trebuie să se lupte cu ea dând cu un zar de luptă. Dacă dau simbolul corespunzător, scot o fantomă de pe tablă.
Dacă jucătorii trebuie să adauge o a 3-a fantomă unei camere, se transformă în fantasmă. O fantasmă necesită cel puțin 2 oameni pentru a putea încerca să fie bătută. Jucătorii câștigă dacă pot lua toate cele 8 comori și întreaga echipă afară din casă; ei vor pierde dacă toate cele 6 fantasme sunt pe tablă.
Premii și nominalizări:
2014 Kinderspiel des Jahres Nominee
2014 Kinderspiel des Jahres Winner
Premii si mentiuni
2014 Golden Geek Best Children's Board Game Nominee
2014 Kinderspiel des Jahres Nominee
2014 Kinderspiel des Jahres Winner