Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) - este un joc de societate în care un jucător preia rolul perfidului Overlord și până la 4 alți jucători vor avea rolurile unor eroi curajoși. În timpul fiecărui joc, eroii se îmbarca în aventuri, în peșteri periculoasele, în ruine antice, în temnițe întunecate și păduri blestemate pentru a se lupta cu monștrii, pentru a câștiga bogății și vor încerca să îi dejoace toate planurile malefice Overlordului.
Cum pericolul bate la tot pasul, nevoie de luptă este primordială. Pentru astfel de timpuri, Descent: Journeys în the Dark (Second Edition) folosește un sistem unic bazat pe zaruri. Jucătorii construiesc mâini de zaruri conform cu abilitățile eroului și armele pe care le posedă. Fiecare zar contribuie la un atac în diferite moduri. Furia, simboluri speciale ce apar pe cele mai multe zaruri, te lasă să accesezi efecte speciale pentru a maximiza atacurile tale. Și cum în adâncuri te așteaptă orori îngrozitoare, vei avea nevoie de orice avantaj posibil.
Piesele modulare ale tablei sunt cu 2 fețe, eroi și combinații de abilități nenumărate și o campanie bine pusă la punct, astfel că acest joc transpune eroii într-un tărâm fantastic vibrant unde vor fi nevoiți să fie uniți împotrivă râului antic.
Diferențele față de prima ediție a jocului Descent: Journey în the Dark:
- Reguli mai simple pentru linia orizontului
- Aranjarea hârţii mai rapidă pentru fiecare scenariu
- Zaruri de apărare pentru a face față atacurilor
- Aventuri mai scurte cu puncte de oprire
- Cărți ce listează statisticile necesare, condiții și efecte
- Un nou mecanism de control al puterii Overlordului
- Selectare avansată a eroului și a creării sale
- Sistem ce permite eroilor să crească și să se dezvolte
- Campanie gata făcută
Premii și Nominalizări:
2012 Golden Geek Best Thematic Board Game Nominee
Premii si mentiuni
2012 Golden Geek Best Thematic Board Game Nominee
2012 Jocul Anului în România Advanced Finalist
2014 Ludoteca Ideale Official Selection Winner
Action Points
Cooperative Game
Dice Rolling
Grid Movement
Hand Management
Line of Sight
Map Addition
Modular Board
Movement Points
Multiple Maps
Scenario / Mission / Campaign Game
Stat Check Resolution
Team-Based Game
Variable Player Powers
Designer
Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark (I)
Kevin Wilson