Vechiul Imperiu Galactic, condus din Lumile Centrale (Core Worlds) ale galaxiei, este pe cale de a apune. Acum, regatele barbare care există dincolo de frontiera galactică își adună forțele, alegând acest moment-cheie pentru a lovi în inima statului în declin, întemeiând noi ţări construite peste cenușa civilizațiilor decăzute. Dar aceste sisteme exterioare nu sunt încă destul de puternice pentru a înfrunta forțele Lumilor Centrale în mod direct. Tinerele regate trebuie mai întâi să roadă marginile frontierei fărâmițate, dezvoltând noi tipuri de unități și tactici mai viclene. Trebuie să își acumuleze resursele de energie pentru a lansa flote magnifice și forțe terestre copleșitoare. Apoi, la timpul potrivit, trebuie să lovească însuși miezul galactic, revendicând planetele cele mai bogate pentru ei înșiși. Regatul barbar care atinge aceste țeluri va făuri cel mai mare imperiu din galaxie.
Obiectivul jocului Core Worlds:
Fiecare jucător controlează un Imperiu Stelar galactic reprezentat de către numeroasele cărți. De-a lungul jocului, jucătorii vor invada Lumi și vor recruta noi Unități și Tactici în Imperiile lor. Fiecare carte listează Punctele sale Imperiale în colțul drept de sus. Jucătorul al cărui Imperiu va conține cele mai multe Puncte Imperiale până la sfârșitul jocului este câștigătorul!
Core Worlds este un joc de construcţie a pachetului pentru 2-5 jucători. Conceptele centrale ale Core Worlds sunt următoarele:
• Zona centrală: Pe parcursul jocului, noi cărți sunt trase din cele 5 Pachete Galactice și plasate cu fața în sus în Zona Centrală, zona comună a jocului. Aceste cărți includ noi Unități și Tactici pe care jucătorii le pot recruta în Imperiile lor, precum și Lumi pe care le pot invada;
• Imperiu: Fiecare jucător reprezintă un Imperiu care începe cu o Lume și Pachet de cărți Inițial. Imperiul unui jucător constă în toate cărțile din mâna sa, pachetul din care trage cărți, cel pentru aruncat și Zona de Război;
• Putere a Flotei: Fiecare lume posedă o Putere a Flotei care reprezintă navele spațiale ce o apără de atacuri. Puterea Flotei unei Lumi trebuie să fie egalată pentru ca acea Lume să fie invadată cu succes. Multe Unități posedă o Putere a Flotei pe care un jucător o poate folosi în invadarea unei lumi;
• Putere Terestră: Fiecare Lume posedă o Putere Terestră care reprezintă infanteria și alte forțe terestre care o apără de asalturile la suprafața planetei. Puterea Terestră a unei Lumi trebuie să fie egalată pentru a fi invadată cu succes. Multe Unități posedă o Putere Terestră pe care un jucător o poate folosi în invadarea unei lumi;
• Invazie: Pentru a adăuga noi Lumi Imperiului său, jucătorul trebuie să lanseze Invazii. Jucătorul efectuează o Invazie decartând destule cărți din Zona sa de Luptă pentru a egala Puterea de Flotă și Puterea Terestră a Lumii pe care o invadează;
• Zona de Luptă: Fiecare Imperiu include o Zonă de Luptă, o suprafață în fața jucătorului unde sunt așezate Lumile cucerite. Jucătorii de asemenea lansează Unități din mână cu fața în sus în Zonele lor de Luptă, ca mai apoi să le folosească pentru a invada noi Lumi.
Componente:
• 210 cărți;
Premii și nominalizări:
2012 Golden Geek Award Nominee
2011 Meeple's Choice Award Nominee
Premii si mentiuni
2012 Golden Geek Best Card Game Nominee