Jocul Armadöra (2013) foloseşte acelaşi mod de joc ca un joc mai vechi, Nuggets, dar tematica include orci, elfi, magi şi goblini în căutarea aurului piticilor. Armodöra adaugă, de asemenea, reguli avansate jocului, fiecare jucător primind un jeton de amplificare a forţei şi 1-2 jetoane ale puterilor speciale. În loc de a plasa războinici sau de a ridica palisade (garduri), un jucător poate aşeza un jeton de îmbunătățire pe unul din războinicii din teritoriul care încă nu a fost ocupat, crescându-i forţa cu unu. Un jucător îşi poate folosi puterea specială înainte de a lua una din cele trei acţiuni obişnuite, cu un elf care împuşcă un războinic advers dintr-un teritoriu încă neocupat (micşorându-şi astfel forţa cu unu), cu un orc care adaugă o palisadă în plus în turul respectiv, iar un goblin aşează un al doilea războinic, în timp ce magul diminuează valoarea unui războinic rival deja amplasat.
În Nuggets (2003), jucătorii încearcă să încercuiască “minele de aur”(cilindri numerotaţi), pe o tablă caroiată de 8*5. La un tur, un jucător fie întoarce o plăcuţă numerotată, fie aşează două garduri pe tablă; aceste garduri delimitează porţinile pe care le revendică fiecare, de cel puţin patru spaţii mari. La finalul jocului, toate plăcuţele sunt dezvăluite şi fiecare mină de aur este acordată jucătorului care a revendicat în zona respectivă plăcuţele cu totalul cel mai mare. În cazurile de egalitate, punctele se impart la fel. Cel care adună cele mai multe puncte de mină câştigă.