Age of War este un joc rapid de cucerire. 14 cărți sunt așezate la începutul jocului, fiecare arătând un castel și simbolurile necesare pentru a cuceri castelul respectiv, cu simbolurile separate în linii de luptă. Fiecare castel aparține unui clan, unele dintre ele având doar un singur castel, iar unele până la 4 castele.
Un jucător își începe turul aruncând 7 zaruri cu 6 fețe care arată arcași, cavalerie, daimyo și 1-3 infanteriști. El alege apoi o carte și folosește simbolurile date pentru a cuceri exact una dintre liniile de luptă a acelei cărți (punând zarul corespunzător pe acea linie). Dacă poate face asta, el aruncă restul zarurilor, ideal cucerind încă o linie; dacă nu poate, scoate un zar din joc și mai aruncă o dată. Turul lui se termină când, fie cucerește fiecare linie de luptă a cărții (caz în care îl revendică), fie când nu mai are zaruri pentru aruncare.
Fiecare carte valorează un număr de puncte de victorie. Poți cuceri cărți ale altor jucători, dar este nevoie să cucerești o linie suplimentară de daimyo odată cu asta. Dacă un jucător deține toate castelele unui clan însă, acestea sunt în siguranță și nu pot fi furate. Și mai mult, aceste castele valorează acum și mai multe puncte pentru că ai reunit un clan sub un singur conducător (tu) și ți-ai întărit puterea asupra Japoniei.
Când este luată ultima carte, jucătorii își măsoară punctele și cel care are cele mai multe, câștigă Age of War.