War of the Ring 2nd Edition
- An aparitie
- 2011, 2012
- Numar jucatori
- 2 - 4
- Durata joc
- 150 - 180
- Varsta
- 13
- Nota
- 8.54
- Complexitate
- 4.22
- Altele
- Link BGG
În War of the Ring, un jucător controlează Oamenii liberi iar celalat Armatele din umbră. Inițial, Oamenii Liberii sunt reticenți să treacă la arme împotriva lui Sauron, astfel că ei trebuie să fie atacați de Sauron sau să fie convinși de Gandalf sau alt companion al său, înainte de a începe luptă propriu-zisă. Acest lucru este reprezentat de pista politică, care arată dacă o națiune este gata de luptă în războiul inelului (War of the Ring) sau nu. Jocul poate fi câștigat printr-o victorie militară, dacă Sauron cucerește un anumit număr de orașe sau castele ale Oamenilor Liberi sau invers. Dar adevărata speranță a Oamenilor Liberi este în misiunea Purtătorului Inelului: în timp ce armatele se încleştează în lupte de-a lungul Lumii de Mijloc, Frăția Inelului încearcă în secret să distrugă inelul în vulcanul de pe Mount Doom. Sauron nu este conștient de intenția reală a inamicilor săi, dar caută de-a lungul Lumii de Mijloc după prețiosul inel, astfel că frăția se confruntă cu nenumărate pericole. Dar membrii acestei frații pot convinge Oamenii Liberi să lupte împotrivă lui Sauron, astfel că jucătorul de această parte trebuie să păstreze un echilibru fragil între nevoia de a-l proteja pe Purtătorul Inelului și de a ridica o apărare eficientă împotrivă aramtelor lui Sauron, astfel încât acesta să nu cucerească întreaga Lume de Mijloc până ce Purtătorul nu sfârșește misiunea sa. Fiecare tur se învârte în jurul zarurilor de acțiune: fiecare zar corespunde unei acțiuni pe care un jucător o poate lua în acel tur. În funcție de fața căzută, diferite acțiuni sunt posibile (mutarea armatelor, recrutarea de noi trupe, avansarea pe pista politică). De asemena aceste zaruri pot fi folosite pentru a trage sau juca cărți eveniment. Aceste cărți sunt jucate pentru a atinge anumite evenimente din povestea orginală (sau evenimente care s-ar fi putut întâmpla). Aceste cărţi creează acțiuni neașteptate care pot altera cursul unei bătălii. Componente: 1 Regulament ilustrat de 48 de pagini 1 Tablă de joc 2 Cartoane de ajutor pentru jucători 5 Zaruri albe cu 6 fețe 6 Zaruri albastre de acțiuni pentru Oamenii Liberi 10 Zaruri roșii de acțiuni pentru Cei din umbră 110 Cărți de joc 14 Cărți de caracter 96 Cărți de evenimente 81 Countere de carton 205 Figurine din plastic
No customer reviews for the moment.