Jucatorii incep fiecare cu 5 inele pe tabla. de fiecare data cand un inel este mutat, lasa in urma un marcar. Marcarele sunt albe pe o parte si negre pe cealalta. Cand marcarele ssar peste un inel trebuie intaorse pe partea cealalta, astfel ca culoarea lor se schimba tot timpul. Jucatorii trebuie sa formeze un rand de 5 marcare cu culoarea lor. Daca un jucator reuseste, inlatura unul dintre inelel sale ca o indicatie ca a reusit. Primul jucator care reuseste sa inlature 5 inele castiga. Cu alte cuvinte cu fiecare inel inlaturat esti un pas mai aproape de victorie, dar deasemenea esti mai slab pentru ca ai mai putine inele pe care le poti muta.
Face parte din seria GIPF
Premii:
2004 Spiel des Jahres Recommendation.
2004 Mensa Select Winner.
2004 Nederlandse Spellenprijs Nominee.
2004 International Gamers Awards Two Player Nominee
Componente:
1 Tabal de joc
5 Inele albe
5 Inele negre
51 jetoane (o fata alba , una neagra)
1 Regulament
Premii si mentiuni
2004 International Gamers Award - General Strategy: Two-players
2004 Japan Boardgame Prize Best Foreign Game for Beginners Nominee
2004 Mensa Select Winner
2004 Nederlandse Spellenprijs Nominee
2004 Spiel des Jahres Recommended
2004 Tric Trac Nominee
2005 As d'Or - Jeu de l'Année Nominee
2005 Games Magazine Best New Abstract Strategy Game Winner